2007-05-26

جادی روی بلاگر

خب. انگار با هر سفر جدید من باید یک وبلاگ جدید هم باز کنم. وبلاگ قبلی به آدرس دوست داشتنی اون یکی وبلاگ جادی بازم داره فیلتر می شه و من برای یک قدم جلوتر بودن از عمو سانسورچی، وبلاگ یک قدم جلوتر از سانسور رو باز کردم و ماجراهای این یکی سفر افغانستان رو اینجا می نویسم.

همونطور که قبلا گفتم، بازهم اومدم افغانستان. الان روز اول است که اینجا هستم. دوباره برای آموزش آمده ام و این بار آموزش مقدماتی طراحی سایت برای سازمان های جامعه مدنی. یک اتاق جمع و جور و تمیز دارم و تنها مشکل قطع و وصل دائمی برق و خوراکی نبودن آب شیر است (: این بار موسسه ای هستم به اسم «آرمانشهر» که کارش تنوع زیادی داره. بعدا درباره اش بیشتر می نویسم. فعلا فقط همین رو بگم که روی میزی که لپ تاپم روشه، یک تقویم هست که صفحه این ماه (یعنی ماه ثور) دارای این شعاره:

زن باسواد با چشمان باز زندگی می کند

7 comments:

Mahan said...

hmmm...wordpress beytare! amma khob musho gorbe bazie dige! :D afghanistan khosh begzare!
hoopande maro bebinin!
hoopand.ir

Unknown said...

poshtkaret ghabele tahsine!!movazebe khodet bash.

Anonymous said...

ولی اون دو تا وبلاگت هیچکدوم فیلتر نیست. لااقل فعلا! البته ظاهرا فیلتر داره سلیقه ای میشه و توی شرکتهای مختلف و شهرهای مختلف انواع متفاوتی داره. بعضی سایت ها رو من نمیتونم ببینم ولی دوستانم بی فیلترشکن می بینن و بعضی اینجا فیلتر نیست و اونجا فیلتره. امیدوارم توی تعداد وبلاگهات رکورد نزنی! همینجور که مینویسی بنویس تا ما هم استفاده کنیم. آتیشش رو چرا تند کنی؟

Guissou Jahangiri said...

jadi jan
khosh halam otaghet ra jam o jur mipendari
omidvaram ziyad behet sakht nagzareh
hameyej ma az taghseem-e danestehaat mamnunet hasteem va faramush nakhaheem kard
areh kolee budan ham janbehayee khailee mosbat dareh.. yanee in emkan ra beh khod dadan baray-e didan-e jahan ha va fazahayeh digar
sar-e haal bashee
guissou

Saman said...

سلام. من همچنان می تونم هر دو وبلاگ قبلیتون رو بخونم و فیلتر نیست.برای اطلاع بگم که با اینترنت پرسرعت پارس آنلاین و اینترنت هوشمند ندارایانه هر دو وبلاگ رو می بینم. راستی چرا اینجا نمی شه فارسی رو مرتب نوشت؟

Anonymous said...

سلام. من همچنان می تونم هر دو وبلاگ قبلیتون رو بخونم و فیلتر نیست.برای اطلاع بگم که با اینترنت پرسرعت پارس آنلاین و اینترنت هوشمند ندارایانه هر دو وبلاگ رو می بینم. راستی چرا اینجا نمی شه فارسی رو مرتب نوشت؟

Anonymous said...

سلام جادی! چه عکس جالبی از خودت گذاشتی. راستی این وبلاگهات اینجا هیچکدوم فیلتر نیستن. کابل خوش بگذره. موفق باشی.